Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNEGA PORTALA


https://www.najstoritve.si/


1. SPLOŠNO


Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

V splošnih pogojih poslovanja spletnega portala najstoritve.si (v nadaljevanju: spletni portal) so določeni pogoji nakupa oglasov in izpostavljenih reklamnih pasic, ki jih upravlja podjetje SARA SMART d.o.o., Pot za krajem 38, 4000 Kranj (v nadaljevanju: ponudnik).

V spletnem portalu lahko kupec oglašuje brezplačno ali pa naroči enega iz med paketov oglaševanja.

Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletnega portala. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave.

Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.




2. DOSTOPNOST INFORMACIJ




Spletni portal se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:


  • Podatke o podjetju (ime, sedež in matična št. podjetja)

  • Kontaktne podatke za hitrejšo komunikacijo (telefon, e-pošta)

  • Bistvene lastnosti paketov oglaševanja

  • Pogoje plačila (način, kraj opravljene storitve in rok)

  • Cene ki morajo biti jasno določene, prikazano mora biti ali že vsebujejo DDV in stroške prevoza in druge dajatve

  • Časovno veljavnost ponudbe

  • Rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 42. Členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)

  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
  • Pojasnilo v zvezi z vsebino oglasa in avtorskimi pravicami ter odgovornostjo

Grafična vsebina spletne strani (simbolične fotografije) so pridobljene pri ponudniku: https://www.pexelscom/ in https://www.pixabay.com/





3. NAROČILO STORITVE


Na spletnem portalu je mogoče naročiti paket oglaševanja 24 ur na dan 7 dni v tednu s personaliziranimi dodatki.

Naročilo lahko izvede le pravna oseba.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“ oz. preko elektronske pošte potrdi izbrani paket oglaševanja). 

Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. 

Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Za nakup v spletnem portalu, se ni potrebno registrirati. Podatki se hranijo v bazi kupcev in kupec lahko zahteva dostop do svojih osebnih podatkov. 

V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: oglasevanje@najstoritve.si




4. CENE


Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov priprave oglasa.



5. MOŽNOSTI PLAČILA in IZDAJA RAČUNA


Na spletnem portalu je na voljo en način plačila.


1. Plačilo po predračunu.


Kupec odda naročilo na oglasevanje@najstoritve.si in v potrditveni e-pošti prejme podatke za nakazilo zneska naročila in pogodbo o poslovnem sodelovanju.

Paket oglaševanja je pripravljen v 1-2 delovnih dneh od prejema plačila in dostavi gradiva s strani kupca.

Spletni portal pošlje kupcu račun v tiskani obliki, ali po želji kupca kot e-pošta.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi ostali stroški v zvezi z nakupom (priprava oglasov, gradiva...)



6. REKLAMACIJA


Ponudnik odgovarja za stvarne napake pri objavi oglasov na spletnem portalu. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: reklamacije@najstoritve.si, s priloženo kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

Reklamacije ali vrnitev sredstev po preteku zakupljenega obdobja oglaševanja, niso možne ker ponudnik nima vpliva na dejanski potek oglaševalske kampanije.



7. PRITOŽBE IN SPORI


Spletni portal najstoritve.si, spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. 

Tako se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s spletnim portalom lahko poveže preko telefona na številki + 386 31 898 888 ali po elektronski pošti na oglasevanje@najstoritve.si

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prizadevamo si da se morebitni spori rešijo sporazumno.




SARA SMART d.o.o.


Damir Vajt, direktor