Ko vas poceni e-trgovina, veliko stane!
Pred oglaševanjem, potrebujete konkretno rešitev!
09.03.2021
Ste kdaj poskusili v Google vpisati izdelava spletne trgovine? Verjetno ste. Po nekaj klikih ste spoznali, da trgovino lahko dobite že za dokaj malo številk aktualne valute. Nekatere spletne trgovine pa so bile finančno zasoljene, z neverjetnimi štiri mestnimi ali celo pet mestnimi števili. Toda zakaj je temu tako?
Poceni trgovine uporabljajo večinoma odprtokodne rešitve (že sprogramirane (ne)varne funkcionalnosti), na katere posamezna podjetja prilepijo vaš logotip in vam skupaj z računom za 40,00 EUR pripnejo še bon za 5,00 EUR, ki ga lahko koristite v lokalnem frizeraju - Pr Jožici. Seveda nihče ne pove, da se bo v nekaj mesecih brez konkretne skrbi za varnost trgovine nanjo naložila pornografija ali bo postala orodje za širjenje kitajskih virusov.
Da. Obstajajo ljudje, ki so s tem zadovoljni. Ker imajo spletno trgovino samo za to, da se trepljajo po prsih v gostilni za prvim vogalom, medtem ko jim je za kredibilnost podjetja popolnoma vseeno, za branding pa še niso slišali. Seveda je temu primerna tudi prodaja ter njihova ciljna publika.
Če ste prebrali do sem in nadaljujete branje, Vam lahko čestitam. Niste med zgoraj omenjenimi. Dražje spletne trgovine zahtevajo načrtovanje, raziskovanje, analizo trga in potrošnikov, izdelavo uporabniške izkušnje, ki bo primerna potrošnikom, edinstvena grafična zasnova in podobno. S tem se naredi prvi korak k uveljavljanju svojega blaga, storitev ali blagovne znamke. Ko pa prodaja poskoči, se v trgovine dodajo raznovrstne povezave z računovodskimi sistemi za vodenje zaloge, aplikacije za analizo in odnos s strankami, zavihki za promocijske aktivnosti, povezave z bančnim prometom, stalno nadgrajevanje, pomoč zaposlenim in tako naprej.
Temu primerne so seveda tudi cene. Našim strankam vedno priporočamo, da se lotijo spletne prodaje z jasno vizijo in dolgoročnim ciljem, naše storitve pa ponudimo kot strateško orodje za doseg cilja. Svetujemo tudi, da se trgovine izdela premišljeno; po različnih stopnjah. Na začetku je najbolj pomemben izgled ter uporabniška izkušnja. Administrativni bombončki, povezave z zunanjimi sistemi ipd., pa se lahko izdelajo naknadno, ko se preko trgovine že vrača vložek v podjetje.
Če sklenem misel; za ugled med spletnimi trgovinami se je vredno potruditi. Ugled v podjetništvu pomeni vse - najbolj pa vpliva prav na vas in vaše zaposlene.