Z oglasom do dopusta!
Oglaševanje in promocija blagovne znamke
23.02.2021
Zakaj oglaševati? Je odgovor sploh potreben? Pa ga res poznamo ali mislimo, da ga poznamo? V zadnjih letih se tako v globalnem merilu kot pri nas doma, v Sloveniji pojavlja trend t.i. "Start up-ov". Prej so/smo bili poznani kot "s.p.-jevci", obrtniki, "samo popoldanci", itd., danes pa je beseda pri začetniku "Start-upovec". Medtem, ko se nas je večina v preteklosti zavedala, da je za uspešen zagon dejavnosti potreben oglas v enem iz med časopisov in v rumenem imeniku ali eni iz med aktualnih revij, pa se je danes večina oglaševanja prestavila na splet. Medtem, ko se nas je večina v preteklosti zavedala, da z eno objavo ne bomo dosegli veliko - pa opažamo to, da se splošno prepričanje spreminja. Kar pa oglaševalskem svetu prinaša negativen prizvok - "naredili smo Facebook kampanijo, vendar ni bilo rezultatov", tarnajo naročniki oglaševanj. Res je tako, ena lastvoka še ne prinese pomladi in tudi ena kampanija ne bo prinesla zasluženega dopusta. Zavedati se moramo, da bomo samo s trdim delom, premišljenim oglaševanjem in pozitivnimi komentarji s strani naših strank dosegli to kar želimo. Konsistenčno rast podjetja, širjenje proizvozdnje ali količine izvedenih storitev, širitev trga - vse to pa vodi do končnega cilja. Zadovoljstvo na strani naročnika in zadovoljstvo na strani ponudnika oglaševanja. Oz. zaslužen dopust na obeh straneh.